het vervolg (hopelijk) - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Chantal Aantrekker - WaarBenJij.nu het vervolg (hopelijk) - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Chantal Aantrekker - WaarBenJij.nu

het vervolg (hopelijk)

Blijf op de hoogte en volg Chantal

27 Februari 2017 | Vietnam, Sa Pá

Ruby met haar minstens 90 is best veel gevallen, kon zich moeilijk staande houden op de richeltjes en de klei. De kleine vrouwtjes hebben haar steeds omhoog moeten hijsen en ik heb zo moeten lachen. Zij gelukkig ook.
Ik ben maar een paar x weggeslipt. Thanks Ron, voor al die trainingen! Zeker wat aan gehad nu!
We hebben een prachtige route gelopen door bambiebos, rijstvelden, kleipaden, langs een waterval, over wiebelende bruggen.
Ik heb een soort van bamboescheut gegeten, tenminste denk dat t dat was. Je sabbelt t vocht en t vruchtvlees eruit en de rest spuug je weer uit.
Wat souveniertjes bij die vrouwtjes gekocht, hadden ze de hele weg meegesleept in een mand op hun rug. Alleen als je bij iemand wat koopt springen er gelijk 50 nieuwe vrouwtjes tevoorschijn die ook iets willen verkopen. Heb denk ik wel 100 x no sorry gezegd.
Het laatste uur hebben we via de weg terug naar t dorp gelopen. Dat doen die vrouwtjes iedere dag, respect hoor.
Terug in t dorp ff snel soepje gegeten en daarna uitgecheckt. Hoefde ook maar 1 nacht te betalen, scheelde weer 5 euro

  • 27 Februari 2017 - 17:31

    Melanie:

    Haha, 100x is scheepsrecht (met je pogingen om je verslag te posten, mijn hele mailbox zat vol

  • 27 Februari 2017 - 18:18

    Marjolein:

    Hihihi je weet de spanning zo wel op te bouwen in je verhaal. Ik werd steeds nieuwsgieriger wat er na James zijn uitglij partij ging komen ;-) Gaaf hoor, al je belevenissen. Geniet maar lekker van je douche straks.

  • 27 Februari 2017 - 18:24

    Janny Eleveld:

    Ik moest wel lachen om jouw grappige verschrijving, bambiebos i.p.v bamboe.
    Ik kan me zo voorstellen dat je het de dag ervoor even niet zag zitten. Je schreef dat je geirriteerd was, nou, ik zou me doodongelukkig gevoeld hebben als alles zo onzeker is.
    Op zo'n moment mis je iemand waarmee je het "leed" kunt delen.
    Nog steeds heerlijk om te lezen allemaal. Had je wel warme- en regenkleding bij je?
    Ik kan de foto's niet downloaden om te kijken wat je aan hebt? Hier in Marokko is de wifi slechter dan daar bij jou :-(
    Dat van die vrouwtjes die ineens overal tevoorschijn komen herken ik. Moet je eens één kindje iets lekkers toestoppen....

  • 27 Februari 2017 - 19:19

    Marieke:

    Heel erg leuk om alles te lezen Chantal. Wat een geregel allemaal. Ik heb respect voor je dat je dit allemaal onderneemt. TOP! Ik hoop dat het weer een beetje beter wordt en dat je nog veel kunt genieten van alles.

  • 28 Februari 2017 - 09:26

    Bettina:

    Super leuk om je verhalen te lezen.Diep respect voor je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Sa Pá

Mijn eerste reis

Van 15 februari t/m 4 maart ga ik met de backpack van Zuid naar Noord Vietnam.

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2017

thuis

03 Maart 2017

halong bay

01 Maart 2017

hanoi vervolg :-)

01 Maart 2017

dagje Hanoi!

28 Februari 2017

Sa Pa
Chantal

Actief sinds 10 Jan. 2017
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 12824

Voorgaande reizen:

15 Februari 2017 - 04 Maart 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: