dagje Hanoi! - Reisverslag uit Xóm Pho, Vietnam van Chantal Aantrekker - WaarBenJij.nu dagje Hanoi! - Reisverslag uit Xóm Pho, Vietnam van Chantal Aantrekker - WaarBenJij.nu

dagje Hanoi!

Blijf op de hoogte en volg Chantal

01 Maart 2017 | Vietnam, Xóm Pho

Een dagje cultuur en shoppen, dat is t geworden vandaag. Meer cultuur want kan niet superveel meenemen helaas, maar ben sowieso niet van de souveniertjes kopen, dus als iemand er al op gerekend had....sorry!

Mijn eerste stop is t Ho Chi Minh-mausoleum waar hij (Ho Chi Minh) opgebaard ligt.
Helaas kom ik terecht in mijn ergste nachtmerrie....alle basisscholen hebben excursie-dag hiernaartoe en ik beland tussen ca 20.000 niet-geïnteresseerde kinderen die meegesleurd worden in een slinger door hun begeleiders.
Ik zat klem tussen al deze kinderen, wat andere cultuursnuivers zoals ik en de muren van het museum, ik moest mee met de meute, er was no way out for me.
Het kan zijn dat ik wat kinderen vertrapt heb op de trappen naar de uitgang, maar er was maar plek voor drie naast elkaar, maar vandaag gingen we met 6 naast elkaar naar beneden, dus als ik er eentje heb laten struikelen omdat t tegen me aan zat te duwen, deed t echt niet express

  • 02 Maart 2017 - 19:40

    Kitty Balint-Meijer:

    Hihihi hier had wel een filmpje bij gemogen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Xóm Pho

Mijn eerste reis

Van 15 februari t/m 4 maart ga ik met de backpack van Zuid naar Noord Vietnam.

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2017

thuis

03 Maart 2017

halong bay

01 Maart 2017

hanoi vervolg :-)

01 Maart 2017

dagje Hanoi!

28 Februari 2017

Sa Pa
Chantal

Actief sinds 10 Jan. 2017
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 12810

Voorgaande reizen:

15 Februari 2017 - 04 Maart 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: