halong bay - Reisverslag uit Xóm Pho, Vietnam van Chantal Aantrekker - WaarBenJij.nu halong bay - Reisverslag uit Xóm Pho, Vietnam van Chantal Aantrekker - WaarBenJij.nu

halong bay

Blijf op de hoogte en volg Chantal

03 Maart 2017 | Vietnam, Xóm Pho

Gister ben ik naar Halong Bay geweest.
De avond ervoor ben ik door t eten (gewoon in een restaurant) heel beroerd geweest en daardoor was de trip best ff pittig. 4 uur in de bus heen en later ook weer terug.
Op de boot waar de lunch was, die heb ik ff overgeslagen. Ben op t dek gaan zitten, ff uit die lucht.
Het was ondanks mijn ziek zijn prachtig!
Al die leemrotsen die overal uit de zee omhoog komen!
We hebben een heel stuk gevaren, daarna uit de grote boot om in een klein bootje te stappen en een rondje te varen.
Daarna weer in de grote boot en op naar een eiland met een geweldig grote grot met stalagmiet en -tiet.
Toen weer op de boot terug.
Van alles een beetje en t was best rennen en vliegen omdat je normaal twee dagen daar blijft, maar omdat ik vandaag vertrek kon t niet anders. Maar blij dat ik ook dit gezien heb.
In t hotel gelijk naar bed en voel me al stuk beter.
Vandaag inpakken en wegwezen!

  • 03 Maart 2017 - 07:37

    Bert Smits Van Ewijk:

    Prachtig hoor zo'n reis. Zo'n ervaring neemt iemand je meer af. Goede thuisreis.

  • 03 Maart 2017 - 10:04

    Rob :

    Goede vlucht en bedankt voor je mooie reisverslagen

  • 03 Maart 2017 - 10:41

    Kitty Bijsterveld:

    Goede reis terug!xxx

  • 03 Maart 2017 - 12:04

    Roeleke:

    Ik heb genoten van je reisverslagen.
    Een ervaring om nooit meer te vergeten.
    Kan je weer mooi van je reislijstje afstrepen.
    Goeie reis terug.

    Groetjes Roeleke.

  • 03 Maart 2017 - 12:26

    Silvia:

    Goede reis terug Chantal. Ik heb ook genoten van jouw reisverslagen!
    Zag er indrukwekkend uit allemaal. Naar mijn idee ook snel gegaan.
    Groetjes Silvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Xóm Pho

Mijn eerste reis

Van 15 februari t/m 4 maart ga ik met de backpack van Zuid naar Noord Vietnam.

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2017

thuis

03 Maart 2017

halong bay

01 Maart 2017

hanoi vervolg :-)

01 Maart 2017

dagje Hanoi!

28 Februari 2017

Sa Pa
Chantal

Actief sinds 10 Jan. 2017
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 12817

Voorgaande reizen:

15 Februari 2017 - 04 Maart 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: