tocht door de bergen - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Chantal Aantrekker - WaarBenJij.nu tocht door de bergen - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Chantal Aantrekker - WaarBenJij.nu

tocht door de bergen

Blijf op de hoogte en volg Chantal

27 Februari 2017 | Vietnam, Sa Pá

Lag op tijd in mijn hokje gister en nog ff Netflix gekeken...dat is dan wel weer handig van al die WiFi overal.
Beneden waren ze nog heel erg aan t kletsen en aan t eten, dus oortjes in en ff serie kijken. Voor t eerst trouwens, deze vakantie..
Heb een extra deken gepakt en daardoor eigenlijk heerlijk geslapen, bijna t klokje rond, dus daar zat t m misschien ook wel een beetje in dat ik er gister ietwat klaar mee was.
Superbedankt trouwens voor jullie commentaar, dat helpt!

Om half 10 kwam t vrouwtje uit t dorp met wie ik had afgesproken gister dat ze met mij een tocht door de bergen ging doen. Had bij t ontbijt nog twee Canadezen gestrikt om mee te gaan.
Toen we gingen lopen kwamen er allemaal andere vrouwtjes bij...met z'n allen on tour.
Het was spek en spekglad en we hadden die vrouwtjes hard nodig om ons te helpen de juiste stukken te zoeken om onze voeten neer te zetten. De regen had t zo glad gemaakt en t regende nog steeds dus het was best spannend soms. Sommige stukjes had je maar 10 cm op een richel om te lopen en dan ook nog een soort van klei met de regen... James, de Canadees, nam al een duik in een rijstveld

• 27 Februari 2017 - 12:17

Greet Akkerman:

Wat een avontuur maar prachtig mooi. Zoiets ken je alleen van de tv. Jij beleeft het nu echt. Geniet zoveel mogelijk al is het soms moeilijk. Heel fijn en leuk om je te kunnen volgen

• 27 Februari 2017 - 12:37

Ellen Van De Wetering:

Menn, wat een verhalen weer. had eerst op de site gekeken en zag al wat modder, toen drong het tot me door dat het wel eens heel glad kon zijn . en idd je beschrijft het in je avonturen. wat een pracht verhaal weer, en wat een leuke wijfjes. vooral die blauwe laarsjes doen het helemaal. De natuur is wel heel overweldigend. Mooi om te zien, gelukkig ben je goed in vorm

Liefs, Ellen

• 27 Februari 2017 - 15:43

Dicky:

Hoi Chantal,
    Belangrijk een nacht goed slapen!
    Kan je heel Vietnam weer aan. Leuke verslagen hoor.
    Geniet van je bijzondere reis, voor je het weet loop je weer in het
    Horabos te ploeteren. Fijne tijd nog

• 27 Februari 2017 - 17:24

Melanie:

Wauw, echt leuk allemaal om het te lezen.

• 28 Februari 2017 - 09:26

Roeleke:

O chantal, ik krijg al kippenvel als ik over je glibberige wandeling lees.
    Moest gelijk aan Spanje denken, vond dat al eng over die steentjes. ha ha ha.
    Wat een mooie, stoere en leuke verhalen om te lezen. Snap ook dat je er wel eens doorheen zit maar je gaat er weer voor. Super!!!. Groetjes Roeleke