we zijn er bijna! - Reisverslag uit Chek Lap Kok, Hong Kong van Chantal Aantrekker - WaarBenJij.nu we zijn er bijna! - Reisverslag uit Chek Lap Kok, Hong Kong van Chantal Aantrekker - WaarBenJij.nu

we zijn er bijna!

Blijf op de hoogte en volg Chantal

01 Januari 1970 | Hong Kong, Chek Lap Kok

Ik zit nu te wachten op mijn overstap in Hongkong.
Alles ging voorspoedig. Weggaan was niet leuk, maar in t vliegtuig gaat dat snel beter.
Je kunt kiezen uit ca 80 films, series, spelletjes, documentaires en weet ik veel wat.
Filmpje en serie gekeken, gegeten en beetje geslapen.
Zo nog iets van twee uur en dan t hotel zoeken.
Tot nu toe gaat t heel relaxt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Chek Lap Kok

Mijn eerste reis

Van 15 februari t/m 4 maart ga ik met de backpack van Zuid naar Noord Vietnam.

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2017

thuis

03 Maart 2017

halong bay

01 Maart 2017

hanoi vervolg :-)

01 Maart 2017

dagje Hanoi!

28 Februari 2017

Sa Pa
Chantal

Actief sinds 10 Jan. 2017
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 12830

Voorgaande reizen:

15 Februari 2017 - 04 Maart 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: