Nog een paar dagen! - Reisverslag uit Manen, Nederland van Chantal Aantrekker - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen! - Reisverslag uit Manen, Nederland van Chantal Aantrekker - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen!

Blijf op de hoogte en volg Chantal

12 Februari 2017 | Nederland, Manen

Eerst ging t heel langzaam en ineens ga ik over drie dagen al!
Heel stiekem heb ik enorme kriebels in mijn buik, draait mijn hoofd overuren en kan ik me niet voorstellen dat ik volgende week om deze tijd ergens ben waar ik al zo lang naar toe wil. Tof en beangstigend tegelijk. Maar het is toch echt zo!

De rugzak is ingepakt (thnx Mé voor t lenen van je backpack) en alles dat ik nodig denk te hebben zit erin. And guess what...ik heb ruimte over!
Want met de backpack betekend dan voor mij ook gelijk minimalistisch.
Een paar setjes kleren, slippers, sandalen,een lakenzak (ik wil nl ff niet weten wie er allemaal voor mij in t hostel in dat bed gelegen heeft), oplaadsnoeren en accu's (voor als ik ergens geen stopcontact heb), portemonneetje voor in de bh (grote kerel die m daar weghaalt), extra rugzakje voor als ik de bergen in ga, sjaal die ook dienst kan doen als omslagdoek en badhanddoek en zelfs een setje hardloopkleren (want je weet maar nooit). En natuurlijk mijn bikini. Want het is daar rond de 30 graden

  • 12 Februari 2017 - 15:08

    Papa En Clara:

    Hoi, fijn om te lezen, te zien en te volgen waar je straks bent!
    Probeer het nog even wat rustig te houden in je hoofd al begrijpen we goed dat je de kriebels hebt en voelt.
    We spreken elkaar nog wel, hou je haaks, groetjes van ons.

  • 12 Februari 2017 - 15:10

    Eveline:

    Een hele goede reis toegewenst. Echt wel spannend en stoer.

  • 12 Februari 2017 - 16:20

    Marry:

    Een heel goede reis, en voorzichtig.

  • 12 Februari 2017 - 16:35

    Kitty:

    Wauw, je gaat bijna. Geniet er heerlijk van en laat ons met foto's lekker meegenieten! Xxx

  • 12 Februari 2017 - 18:58

    Willy:

    Heel veel plezier, geniet en maak geweldig mooie herinneringen. X

  • 12 Februari 2017 - 19:04

    Gertrude Achterberg :

    Lieve Chantal , nu jou rugzak volgeladen met spullen.
    Straks terugkomend met een rugzak vol bijzondere herinneringen.
    Respect en enorme bewondering voor dit enorme avontuur.
    Geniet ervan en heb het goed lieve groet . Gertrude

  • 12 Februari 2017 - 19:08

    Margreet:

    Je gaat vast heeeele mooie dingen zien wn meemaken! Stiekem ben ik wel wat jaloers...haha...Ik ben benieuwd naar alles wat je mee gaat maken. Geniet ervan en...pas goed op jezelf! X

  • 12 Februari 2017 - 19:14

    Marga:

    Heel spannend ga lekker van deze bijzondere ervaring
    genieten , en let goed op je zelf!!
    Fijne reis en dikke knuffels X

  • 12 Februari 2017 - 19:50

    Petra:

    Wat zal het een bijzondere reis worden.
    We zijn heel benieuwd naar al je ervaringen .
    Ga vooral genieten van deze mooie reis .

  • 12 Februari 2017 - 20:31

    Myrna:

    Lieve Chantal, een heel goede reis, heeeeel veel plezier. Maar doe voorzichtig.

  • 13 Februari 2017 - 09:21

    Bert Smits Van Ewijk:

    Hoi Chantal,
    Kurt en ik wensen je een fantastische reis. We zullen de verslagen op de voet volgen.

  • 13 Februari 2017 - 10:09

    Bea Elings:

    Ik wens jou een veilige reis en veel plezier meis, ik kijk uit naar je verslag van dit avontuur??

  • 15 Februari 2017 - 15:16

    Greet Akkerman:

    Lieve Chantal,

    Geniet van je reis al zul je je wel eens alleen voelen ondanks al die mensjes om je heen. De ervaring is belangrijk en het gevoel dat je nu weet uit welk land onze buren kwamen. Het waren inderdaad heel lieve mensen en ik hoop dat de mensen die je treft aan dat beeld blijven voldoen.
    Blijf alert want overal zijn mensen die niet deugen maar jou kennende moet er wel een goeie komen die jou iets aandoet. Je weken zijn zo om en dan heb je een reuze herinnering

    Heel veel plezier.

    Mama xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Manen

Mijn eerste reis

Van 15 februari t/m 4 maart ga ik met de backpack van Zuid naar Noord Vietnam.

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2017

thuis

03 Maart 2017

halong bay

01 Maart 2017

hanoi vervolg :-)

01 Maart 2017

dagje Hanoi!

28 Februari 2017

Sa Pa
Chantal

Actief sinds 10 Jan. 2017
Verslag gelezen: 476
Totaal aantal bezoekers 12821

Voorgaande reizen:

15 Februari 2017 - 04 Maart 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: